مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

فارس من| سامان دهی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان


طرح سامان دهی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، شماری از مردم دامغان می گویند: سه سال است که در مرکز شهرستان دامغان و فضای تخریب شده حریم درجه یک با اینکه در قانون به صراحت مکلف به همکاری برای اجرای ماده 27 با اتاق اصناف شده، این واحد متخلف را پلمب نکرده است.

بارها مکاتبه با دستگاه های اجرایی و فرمانداری دامغان شده و همه بر تخلف هیأت امنا تأکید دارند؛ ولی تاکنون برای تعطیلی این واحد متخلف اقدام انجام نشده است.

آغاز اجرای طرح سامان دهی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان مصطفی یغماییان، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از آغاز اجرای طرح سامان دهی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان خبر داد.

او گفت: جلسه بررسی ابعاد اجرایی طرح سامان دهی و محوطه سازی محیطی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) شهر دامغان با حضور شهردار دامغان، مسؤول دفتر فنی شهرداری و مشاور اجرایی اداره کل میراث فرهنگی استان در طرح و مشاور طراح برگزار شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: در این جلسه، ضمن بازدید میدانی از محل پروژه، انطباق اقلیمی، هم اندیشی در زمینه حل معضل دفع و هدایت آب های سطحی، امکان حفر چاه، نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سامان دهی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان

فارس من| سامان دهی آستان امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان